Hoppa till innehåll

Lord Of The Rings Online!


Leon
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjenamors! :gitarr:

 

Nu var det ett tag sen men nu är jag tillbaka för att diksutera ännu mer Spel!!! Nu är det så att jag har en liten fråga, nämligen om Lord of the rings online (LOTRO) är värt att köpa? Jag har tittat på lite bilder och videos och har sett att grafikjen verkar finfin och att spelet påmminer mycket om WoW, och WoW är ju alltid kul! :) Är spelet bättre än WoW med tanke på t.ex. Monster-play? Är det stora världar med quests och uppdrag lite här och var och finns det mycket olika armors att välja på? Ta och hitta på något bra att skriva om spelet och gärna vad det finns för funktioner osv. :lol:

 

Ha det bra!

 

//Leon :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är det så att jag har ett par frågor! :ph34r: Kan man ha riddjur (mount) eftersom det ser ut som om världarna är mycket stora, utmattande att springa :D Hur är det här med monster play? e det roligt och kan man med monster gå upp i lvl och få ny armor osv. Men sen undrar jag också vad den högsta lvln är? Jag tror jag har hört att det är lvl 50 som högst! :) Finns det instancer då? Tack på förhand

 

// leon :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Gripen

1. Mount finns ja..och de är snabba och bra men dock dyra och e för lvl 35.

2.har aldrig testat Monster play

3.Monster saker och level? vad menar du?

4.Maximum level är 50

5. Ofc finns det istance..men första är för lvl 20+ =/

Redigerat av Gripen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Gripen

det kommer nog säktert..Wow va ju största online spelet och det har ju tillochmed privat server så det kommer nog till LOTRO med..

Testa google =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...