SonyPSP Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Intern. Alltså inbyggd i moderkortet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpson_dude Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 spelet är ute i Game butikerna nu! PS.yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shtike Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Intern. Alltså inbyggd i moderkortet.. Interna Grafikkort brukar inte fungera bra i de senaste spelen. De är oftast inbyggda på arbetar datorer osv. Så räkna inte med bra prestanda :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 3 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Oj oj oj, det här låter ju bra Gripen! :D Om jag förstår det rätt är det ett bra spel som är värt att köpa. :cool: Om jag köper spelet kanske jag kan adda dig till friends-list (om det över huvud taget finns) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.