Smilla Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Skrivet 28 Maj 2007 :blink: Hjälp jag spelar med min son och vi har fatnat.....vi kommer inte vidare.....hjälp behövs av någon om är bättre än oss....*L* Vi är inne i Death Star Escape (nivå 5) som är under A New hope.... Vi är inne i ett rum där vi klarar allt men sedan så kan vi inte komma vidare....om man är Star ship trouper skall man kunna öppna till nästa nivå........men icke...vad har vi glömt för att komma vidare....snälla hjälp oss.....sonen blir snart tokig....vi har alla andra gubbar.....HJÄLP...... Smilla & André Citera
Firecracker Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Skrivet 6 Juni 2007 hmm, jag har typ klarat spelet med min brorsa. Men jag mins inte hur du ska göra :(. Jag tror att det är samma lvl vi hade problem på. Men fortsätt bara. Det ska gå. Använd hjärnan så kanske ni klarar det. ;) :) Citera
Kraver Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Skrivet 6 Juni 2007 inte för att jag spelat spelet. Men här är en guide om hur du klarar just det kapitlet du är på. --->Guide<--- Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.