poke_johannes Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 hej jag undrar hurman gör litte pokemon spel typ små spel.. och ville göra litte spel med nån små spel typ att man är en pokemon som fightas med en annan!! inte mer bara för att jag ska lärra mej litte hur man gör!!! :kung: jag håller litte på med ett pokemon spel som heter "pokemon white" leadaren heter ERIK_H :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 du använder gamemaker för att göra spel lättast... www.gamemaker.nl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Borde inte denna tråden vara i´grafik och prgramering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke_johannes Skrivet 29 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Borde inte denna tråden vara i´grafik och prgramering. jo men hur gör man det!! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Borde inte denna tråden vara i´grafik och prgramering. ladda ner gamemaker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 (redigerat) asså, du kan inte hjälpa till att göra mitt spel poke_johannes, men du kan göra bilder och så! Det är inte meningen att man ska göra olika delar var i spelet. Själva spelet gör jag själv. Men som sagt, använd gamemaker (http://gamemaker.nl), och fråga mej eller viko550 om du behöver hjälp. Redigerat 31 Maj 2007 av Eric_H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Ladda ner GameMaker som sagt. Med GameMaker gör du lätt 2D spel, och med den nyasta kan du också göra 3D spel med Registrerade versionen. GameMaker är känt som GM och i GM* kan du koda GMC*, som är GameMakers egna programmeringsspråk. *GM - GameMaker *GMC - Game Maker Coding Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.