Cyper Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 (redigerat) Japp, har blivit slagen. Eller slagen och slagen.. Har aldrig blivit ''riktigt'' slagen. Men det är oftast sånt som inträffar i slagsmål. Är inte precis någon bråkstake, ifall någon får för sig det. Det är sällan jag hamnar i slagsmål men det är något som kan hända alla samt att det inte alltid finns möjlighet att diskutera saker och ting med alla personer, och då det väl händer är det bara att slå eller bli slagen. Slagsmål är inget att rekommendera även om många fjortispojkar/flickor i denna tråd anser, på något fenomenalt och extremt sjukt sätt, att det är intellektuellt och coolt att slå ner andra människor. ''Alla har respekt för mig eftersom jag slår ner dem annars.'' Folk som slåss får oftast ingen respekt alls av sina medmänniskor även om de inte säger något. Man anses uppenbarligen rätt så osmart däremot. Det är inte fel att slåss vid alla lägen men man måste använda sitt förnuft. Det går oftast att pressa personer psykiskt i konflikter så att de senare mår dåligt av det. Säger det av egen erfarenhet. Respekt är att vara respekterad. Slår jag ner tre personer blir de förmodligen rädda för mig, men de respekterar mig knappst för det. Redigerat 14 Januari 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Tja min polare från en annan klass brukar "lekslå" med mej T_T dock slår han rätt hårt, men inegn i min klass vågar röra mej, kanske för att jag är 1.87 mystisk tyst snubbe som oböand ser ut som om ja skulle kunna mörda den som kmr närmare än 2m oO men ja venne^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Huh. Som sagt. Har varit i många bråk. Blir jag slagen eller retad, ger jag tillbaka. Hmf. En kille, en mobbare lägger all skit på mig. Jag är en av dom klenaste i klassen. Snubben tycker "det är coolt" att bråka. Har är en av dom starkaste i klassen och är skitlång. Mitt vanligaste ord till han är "Näsa" eller "Fläskkotlett". Då för han anfall. Det är det att jag vågar göra sånna saker mot folk som är starkare än mig som gör att inte bråkar med mig. Iaf. Har blivit slagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Huh. Som sagt. Har varit i många bråk. Blir jag slagen eller retad, ger jag tillbaka. Hmf. En kille, en mobbare lägger all skit på mig. Jag är en av dom klenaste i klassen. Snubben tycker "det är coolt" att bråka. Har är en av dom starkaste i klassen och är skitlång. Mitt vanligaste ord till han är "Näsa" eller "Fläskkotlett". Då för han anfall. Det är det att jag vågar göra sånna saker mot folk som är starkare än mig som gör att inte bråkar med mig. Iaf. Har blivit slagen. Du e min idol, du e så j*vla cool med alla dina slagsmål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 jag blir slagen av tre stora starka killar i min klass fröken och mamma och pappa gör ingenting åt det :( :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyxeLL Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 ingen vågar slå mej heller.... för då........ eller skit samma..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 ingen vågar slå mej heller.... för då........ eller skit samma.....Jag vågar... Vi ses på måndag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Inte på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Slår nån mig slår jag tillbaka.Ren matematik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TaBorMig Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Ja flera gånger! Och kommer bli det snart också... läs här: http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=100351 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 6 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2008 :angry: :angry: :angry: Jo det är en på vår klass han är jätte stor och stark jämfört med alla andra. Han slår alla i snoppen om han ser någon sådär bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 (redigerat) hÄR KAN NI BÄRETTA OM NI BLIVIT SLAGNA I SKOLAN! Själv har jag blivit slagen av en stark kille i min klass. Mina kompisar sa att han var grinig. jag sa "ha ha du e grinig" Då slog han mig skit hårt i magen! På min födelsedag också! :angry: Men sen började han lipa för att han hade ont i fötterna :PEn kille slog mig på armen. Var väl rätt av honom eftersom att jag sköt en penna i hans öga. ( Tror att han är blind i dagens läge) Redigerat 18 Februari 2008 av Capa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.