Gäst caru Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 (redigerat) yep, elr han typ butta in mig i handtaget i bussen och då spöade jag upp honom genom att nästan bryta hans ben. några av mina kompisar han att stoppa mig som tur va... för honom. (OBS) jag blir psyko, när jag blir förbannad Redigerat 23 Augusti 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 yep, elr han typ butta in mig i handtaget i bussen och då spöade jag upp honom genom att nästan bryta hans ben. några av mina kompisar han att stoppa mig som tur va... för honom. (OBS) jag blir psyko, när jag blir förbannad Är det bara jag som inte fattade vad han skrev? Buttade, vad är det för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Fick en stol på huvudet för att jag retade en kompis :) Rätt skoj .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Jag har blivit misshandlad och kidnappad ( ej polisanmält) . ja gick i 4:an de va typ en 6:a dom gick och slog mig hela tiden jag kom alltid hem med sår eller bli märken ( mamma märkte ej nåt).. jag gick hem från skolan då sexan kom och skrek efter mig och jag sprang som en idiot men han kom i fatt fdrog in mig i skogen slog mig med en pinne och knyt nävar, kom hem med knäckt näsben. när han försökte sig på mig igen sa jag att jag ringer 112 ( hadde mobilen öppe) han gav sig alldrig p¨å mig igen. då han drog in mig i skogen var jag borta i 5-6 timmar ( en slags kidnappnig enligt mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Bara slaps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Men va i h*lvete. :huh: Varför exsisterar såna här skittrådar ens? Varför kan det inte finnas lite mer allvarligare disskusioner på fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 ja non gång men det va när dom hoppa på bakifrån sen fick dom fet med spö hela skolan är typ polare med hela skolan(killen muckar gräll med allla) ingen vågar gå på mig nu är starkast i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Ingen slår mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 ja non gång men det va när dom hoppa på bakifrån sen fick dom fet med spö hela skolan är typ polare med hela skolan(killen muckar gräll med allla) ingen vågar gå på mig nu är starkast i skolanmed tanke på din stavning är du nog inte ens starkare än mig-,,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Nej. Kanske småslag på skoj, men inget annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 en gång i 3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 ja non gång men det va när dom hoppa på bakifrån sen fick dom fet med spö hela skolan är typ polare med hela skolan(killen muckar gräll med allla) ingen vågar gå på mig nu är starkast i skolanmed tanke på din stavning är du nog inte ens starkare än mig-,,- man kan inte avgöra på stavningen lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.