Gäst Oracle Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Det bästa! Men dock dyra Anti-Viruset jag använder är Kapersky Anti-Virus Det Positiva: 1. När du laddar ner en fil eller program så innan den är helt klar så skannar den för virus. Det kommer upp en sak som det står om det finns eller ej. När laddningen är klar så ska du öppna filen. När du dubbelklickar på filen så tar det 2 sekunder och du får upp en varning som säger problemet/problemen med filen. 2. Den använder Auto-Updater varje gång du startar din dator fast du inte ens märker det. Om du är rädd för att din dator ska bli slö medans den uppdaterar är det ingen fara ;D den går i typ 10 kb/sec så att den ej kan störa dig. Det Negativa: 1. Om man t.ex. Spelar ett spel som RuneScape eller Cs så kan det hända att det kommer upp olika varningar så att spelet frys i några sekunder (endast om ditt Anti-Virus är föråldrat) 2. Ibland reagerar det inte så som jag vill (händer bara ibland) Ett annat ganska bra Anti-Virus är: AVG Det Positiva: 1. Det ger bra skydd och scannar datorn varje gång den startas och updaterar. Det Negativa: 1. Varje gång den scannar datorn tar det 1 timma typ (snarare 2 min) att stänga av scannen :S 2. Om den är föråldrar slutar den skydda (kapersky fortsätter men lite sämre) Ja det var de 2 jag kända till som var bra/dåliga lycka till med virus bortagningen nu va :) Guiden skapad av:::::///// Oracle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 (redigerat) bra guide, men det finns mer positiva och negativa saker med båda. +att avg finns både som anti-virus och anti-spyware, det bör du kanske ha med Redigerat 29 Maj 2007 av rikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 bra guide, men det finns mer positiva och negativa saker med båda. +att avg finns både som anti-virus och anti-spyware, det bör du kanske ha med AAA men jag skrev det viktigaste men om de vill veta kollar de bara på det du skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Du borde skriva lite mer tydligt och att det redan finns en guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.