Arcanum Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Jag har en tre år gammal Packard Bell.. den e så kass så jag ska köpa nått nytt, men vad? vad har ni för grejor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
clara Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 :huh: hmm Jag har en dell plattskärm :P Hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 DELL är bäst B) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 HP har jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Dell har jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Dell har jag hört e bäst till spel och jag själv har en Dell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Japp dell är väldigt bra! Skulle vilja ha en egen dator så jag kan hålla på och fiffla med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Jag har en....öh...det står Am längst nere i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Jag har en....öh...det står Am längst nere i alla fall. Är den bra??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Inte så överdrivet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Hmmmm..... Så har vi en till och det är en Fujitsu Siemens Computer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Fujitsu är bra. Och Dell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.