Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Japp den bästa datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) dell suger alla andra märken oxå man ska han en ihop plockad XP suger oxå det skava 2k om det ska va windows Redigerat 29 Februari 2004 av niklas_nosskire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jaså varför det då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 det e kanske nåt fel på ljudkortet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elephant Man Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Har en fujitsu på 2.0 ghz med 80 gig håddisk och dvd men kassa högtalare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) Ja har en hp compaq på 2.0 ghz me 40 giggs hårdisk och me xp Redigerat 1 Mars 2004 av Felix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag har en mega skrutig Compaq armada 7800 ( bärbar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Data nörden Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Jag har en asbra pc! Det är en pentium 4 med Windows xp professional. Det är inte bara datan som e bra, utan datautrustningen! Mitt tangentbord är trådlöst och musen med och har asbra spel, som Mafia, GTA:Vice city och Gta3 m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 Ja men vilka har XP på sin dator?? Jag har! Jag har en XP :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 ja me helt klart bäst den e bara så sköööööön! start knappen m.m e ju så knubbiga och runda åhhh sååå skööna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.