880420 Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Skrivet 31 Maj 2007 Jag är i Sacred Grove och det ända som finns där är en sten med ett hål i. Jag har fastnat och undrar vad jagska göra i Sacred Grove. Platsen jag är på har några träd och stenen är till vänster när man kommer in. Innan jag gick in i Sacred Grove så finns det en stor yta som också har en sten med hål i sig. Jag kommer inte på hur man ska göra för att få tag på master sword och hoppas någon kan förstå min förklaring behöver vekligen hjälp!! Citera
Fuskis96 Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Skrivet 31 Maj 2007 Jag vet inte hur man gör men kan du hjälpa mig och hitta den fjärde apan vid första templet snälla :D Citera
BornInBarcelona Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Skrivet 1 Juni 2007 det finns två statyer där eller är jag ute och yrar? De statyerna väcker du till liv, kör ett litet minispel och sen har du svärdet Citera
Ankdamm Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Skrivet 1 Juni 2007 Följ bara skullkids musik ju mer närmare du är han ju högre låter musiken <_< Citera
klister92 Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Skrivet 16 Juni 2007 i mitten av rummet är ett zelda tecken och där ska du yla en melodi. sen ska du klura ut minispelet och sen = master sword. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.