lizem Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Jag har tänkt och köpa ett nytt spel innan jag åker till Spanien i 3 v. i sommar och jag funderar på FF3 och undrar om det är bra? Gärna kommentarer från de som har det i första hand :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Min mystiska vän säger: Kul och svårt som f*n! Han har det, och bör veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Enligt mig är det jätteroligt och hyfsat enkelt med endel svåra bitar men väl värda pengar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 1 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 ok, jag har funderat och kommit fram till ett köp av Picross DS just nu istället. Senare när Pokémon Pearl kommer ska jag köpa det. Så Final Fantasy III får väl bli till hösten kanske :) Det låter i vilket fall som helst jättekul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Det är bäst till DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 2 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 finns det till andra konsoler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 finns det till andra konsoler? nes... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 3 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 ok men det är inte precis så att man går och köper ett NES- spel nu ^^ har inte ens NES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Spelar ingen roll om du har NES eller inte, FFIII släpptes endast i Japan på japanska till Famicom (den japanska NESen). Jag tror inte så många i Sverige har en Famicom till att börja med. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 4 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 (redigerat) Nej det är nog hyfsat sällsynt ^^ Redigerat 4 Juni 2007 av lizem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg