Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

jo ja har haft problem med hamachi nu för sistone .. varje gång ja instalerade det f*kade det sig .. men det gick varken avinstalera så det vara bara att tabort det men problemet är att varje gång jag startar datorn så kommer det fram en hamachi '' ny maskin vara'' det vill jag få bort men vet inte hur ..nåra tips?

Skrivet

Blir det nått problem när du ska spela för att det kommer upp en "ny maskinvara" skylt?

Det händer inte för mig så jag kan inte säga hur du ska få bort det... ):

Skrivet

jo ja har haft problem med hamachi nu för sistone .. varje gång ja instalerade det f*kade det sig .. men det gick varken avinstalera så det vara bara att tabort det men problemet är att varje gång jag startar datorn så kommer det fram en hamachi '' ny maskin vara'' det vill jag få bort men vet inte hur ..nåra tips?

Jo jag hade samma fel också men.

När du tar bort Hamatchi då ska du gå in på nätvärksanslutingar och avaktivera hamtchi sen efter några dagar elr nåt så är det borta så var det för mig.

OBS du måste också gå in på Den här datorn sen på C: sen på temp sen ta bort hamatchi log elr vad det nu är men det heter hamatchi

Hoppas det här hjälper dig :D

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...