Hoppa till innehåll

Vhs-dvd


SonyPSP

Rekommendera inlägg

Hej! Min pappa vill att jag ska föra över några av våra VHS band till DVD. Och det jag undrar är om man kan göra det med ett grafikkort? Jag behöver ett nytt grafikkort och om det finns något grafikkort som kan fixa det så skulle jag bli skitglad! :) Men asså grafikkortet ska vara ganska bra och inte för dyrt helst ett vanligt kort.. Jag kommer bara att köra WoW och kanske The Lord of the Rings Online.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Gripen

du behöver ett

GeForce 7600 GS!

det är toppen att spela spel med det..

GF7600 GS

512 MB

 

kostar

mindre än 1000 tror jag ;)

förr ksta den mer än 2000

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehm, jag tror nog att vad du letar efter är ett TV-kort...

 

Vet att jag behöver ett TV kort men kan man inte fixa det med ett grafikkort? Om det finns ett grafikkort så behöver jag inte betala för den utan min farsa gör det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, du kan inte fixa det med de flesta vanliga grafikkort. Kan hända att det finns något grafikkort med inbyggt tv-kort, men de har isf förmodligen inga vidare grafikkretsar så de lär knappast vara särskilt bra.

Grafikkort har komposit (och/eller s-video) UT, du behöver komposit/s-video IN.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, du kan inte fixa det med de flesta vanliga grafikkort. Kan hända att det finns något grafikkort med inbyggt tv-kort, men de har isf förmodligen inga vidare grafikkretsar så de lär knappast vara särskilt bra.

Grafikkort har komposit (och/eller s-video) UT, du behöver komposit/s-video IN.

 

OK tack så mycket :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...