Hoppa till innehåll

Skräckfigurer


mackew
 Dela

Rekommendera inlägg

Exakt! Syftade lite på den, såg lita av den när min pappa kollade...

 

Och när jag sa "skalar av skinnet" syftade jag på House of Wax, som min kompis övertygade mig om att se! (Hon mutade med att Paris Hilton dog däri :D)

Redigerat av Tox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst trunks_

Exorcisten !!

 

 

Sjukt lebbig , och äcklig .. hatar sånnt .. när tjejen får i sig djävulen, det var det läskigaste o äcklgiast ejag sätt i hela mitt liv, gillar inte ens filmerna med Exorcisten.. usch ,, eller som man säger "The Exoricst". Fast hon är inte exorcisten, hon e bara en vanlig tjej med en djävul i sej, exorcisten e ju prästen som drar ut anden ur henne .. usch .. <_< jag hatar att den filmen ens finns

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exorcisten !!

 

 

Sjukt lebbig , och äcklig .. hatar sånnt .. när tjejen får i sig djävulen, det var det läskigaste o äcklgiast ejag sätt i hela mitt liv, gillar inte ens filmerna med Exorcisten.. usch ,, eller som man säger "The Exoricst". Fast hon är inte exorcisten, hon e bara en vanlig tjej med en djävul i sej, exorcisten e ju prästen som drar ut anden ur henne .. usch .. <_<  jag hatar att den filmen ens finns

 

Ja, dte kan ju tyckas. Men man måste förstå att den inte bara handlar om en besatt liten tjej utan har en rätt bra handling utöver det, som t.ex. prästen som håller på att tappa sin tro, mamman som är förtvivlad över vad som händer med sin dotter.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 5 veckor senare...
Gäst Twiztha_MF

JigSaw är igentligen inte så läskig utan det är sättet han får personerna att döda/tortera sig själva.

 

Små tjejer i filmer är inte läskiga längre, dom var läskiga i början iochmed kontrasten till verkligheten då s¨måtjejer är roliga och glada.

 

Zombies är rätt läskiga.

 

det får nog bli Zombies i Dawn Of The Dead.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...