Tox Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 (redigerat) Exakt! Syftade lite på den, såg lita av den när min pappa kollade... Och när jag sa "skalar av skinnet" syftade jag på House of Wax, som min kompis övertygade mig om att se! (Hon mutade med att Paris Hilton dog däri :D) Redigerat 7 September 2007 av Tox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 en annan skräckfigur, är hajarna i Deep Blue Sea. eller är de sakerna de gör.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Exorcisten !! Sjukt lebbig , och äcklig .. hatar sånnt .. när tjejen får i sig djävulen, det var det läskigaste o äcklgiast ejag sätt i hela mitt liv, gillar inte ens filmerna med Exorcisten.. usch ,, eller som man säger "The Exoricst". Fast hon är inte exorcisten, hon e bara en vanlig tjej med en djävul i sej, exorcisten e ju prästen som drar ut anden ur henne .. usch .. <_< jag hatar att den filmen ens finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 17 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2007 Exorcisten !! Sjukt lebbig , och äcklig .. hatar sånnt .. när tjejen får i sig djävulen, det var det läskigaste o äcklgiast ejag sätt i hela mitt liv, gillar inte ens filmerna med Exorcisten.. usch ,, eller som man säger "The Exoricst". Fast hon är inte exorcisten, hon e bara en vanlig tjej med en djävul i sej, exorcisten e ju prästen som drar ut anden ur henne .. usch .. <_< jag hatar att den filmen ens finns Ja, dte kan ju tyckas. Men man måste förstå att den inte bara handlar om en besatt liten tjej utan har en rätt bra handling utöver det, som t.ex. prästen som håller på att tappa sin tro, mamman som är förtvivlad över vad som händer med sin dotter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 (redigerat) golum(stvn?) i Loth e läskig... x''D Redigerat 25 Juli 2007 av Koneko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2007 (redigerat) Jag säger endast Svampbob.. Redigerat 26 Juli 2007 av SunEspeon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannyboy93 Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 (redigerat) Om jag varit tvungen att välja, hade jag valt Ouchy The Clown, eller Freddy Krueger. (Bilden är på ouchy the clown... Rätt så otrevlig, eller hur?) Ledsen att jag återupplivade det här gamla ämnet, men jag var bara tvungen. ^_^ Redigerat 24 Augusti 2007 av Dannyboy93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 JigSaw är igentligen inte så läskig utan det är sättet han får personerna att döda/tortera sig själva. Små tjejer i filmer är inte läskiga längre, dom var läskiga i början iochmed kontrasten till verkligheten då s¨måtjejer är roliga och glada. Zombies är rätt läskiga. det får nog bli Zombies i Dawn Of The Dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 onda dokan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.