Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Skrivet 2 Juni 2007 (redigerat) När jag startar spelet så kommer det upp att jag ska logga in på EA så jag försöker logga in men då kommer det upp att jag inte har en Soldier Account vad ska jag göra? Förlåt om jag förklara lite dåligt. Redigerat 2 Juni 2007 av Mosa1NaganT
Str4ndB3rg Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Skrivet 2 Juni 2007 Nej inte pa deras sida. Du ska ju bara skriva in ditt konto namn och password. Eller har du ens ett konto?
Mosa1nagant Skrivet 2 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2007 Jag gör ju det, men jag visar bara det på EA sidan.
XX2 Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Skrivet 5 Juni 2007 (redigerat) Du startar spelet och loggar in sedan kommer det upp en ruta där dina soliders (soldater) finns. HAr du ingen trycker du på knappen: Create a new solider. När du har gjort en ny gubbe trycker du på den och sedan trycker du ¨på knappen: Select. Du måste ha en gubbe på ditt konto för att se din rank på deras hemmsida. Redigerat 5 Juni 2007 av spelEric
Mosa1nagant Skrivet 5 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 5 Juni 2007 Va? Det kommer inte upp nån sådan ruta. :o Men det kommer en ruta där det står "Could not log in on internet" efter det kommer en annan ruta upp där det står "could not find this EA account on the local computer"??
Rekommendera inlägg