Erram Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Kör du fortfarande? När jag var i level 83 tog jag ner 3 level 100 i pvp lol. Men om du kör fortfarande så kan jag adda dig i friendlist Min guild är på rankings!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Lol fail ! jag kan inte registrera mig! det står ENTER ABOVE TEXT BELOW men det är ingen bild eller nått! hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Pröva en annan webbläsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) ok ska testa BTW jävla snabbt nån svara! ^_^ EDIT1: funkar fortfarande inte med internet explorer blrid det bara en vit ruta och med google chrome och mozilla firefox blir det ingen ruta alls! :( EDIT2: nu har jag gjort ett ac men när jag ska logga in på BOTS så står det bara logging in hela tiden utan att jag logga in Redigerat 7 Januari 2010 av Najca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 ok ska testa BTW jävla snabbt nån svara! ^_^ EDIT1: funkar fortfarande inte med internet explorer blrid det bara en vit ruta och med google chrome och mozilla firefox blir det ingen ruta alls! :( EDIT2: nu har jag gjort ett ac men när jag ska logga in på BOTS så står det bara logging in hela tiden utan att jag logga in Jag förmodar att du redan har googlat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 har ficksat det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 har ficksat det nu Ska vi köra någon gång då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 ksk det var ganska tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.