Hoppa till innehåll

Ff3

Arako

Rekommendera inlägg

hallå jag har hört att man kan få ett hemligt job "onion knight". för att få det så måste 7 pers skicka brev till varandra... därför skulle jag vilja ha era friend codes så att alla som vill kan fixa onion knight min friend code är 206258636653

obs! onion knight ska vara väldigt dålig tills man är på lvl 90( vanlig lvl, job lvl kan vara 1) för då får man väldigt mycket bonus

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså jag fattar inte varför ingen vill ha onion knight.... det e ju det bästa jobbet på hela spelet... tro inte att det är farligt att ge ut friend codes...

(skickar man brev till andra så låser man även upp andra saker som t.ex legendary blacksmith)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

hallå jag har hört att man kan få ett hemligt job "onion knight". för att få det så måste 7 pers skicka brev till varandra... därför skulle jag vilja ha era friend codes så att alla som vill kan fixa onion knight min friend code är 206258636653

obs! onion knight ska vara väldigt dålig tills man är på lvl 90( vanlig lvl, job lvl kan vara 1) för då får man väldigt mycket bonus

Hej, lade till din friend code till min roster. Även om du redan lyckats maila 7 brev, så får du gärna lägga till min eftersom jag inte har det ;)

Min friend code:

2921 6382 5735

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...