Hoppa till innehåll

Gta Sanandreas Uppdrag Hjälp

Gäst jesper93

Rekommendera inlägg

Gäst jesper93

tjena jag behöver hjälp jag är på ett uppdrag som heter sweets girl på gta sanandreas det är as svårt kan ni hjälpa mig snälla:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jesper93

uppdraget går ut på att man ska rädda sweet och hans tjej från ett par killar som har förått sweet jag hoppade in i bilen och körde dit man skulle och utanför huset var det några killar som sköt på sweet jag hade inget vapen så jag testade att köra över dom och det funka men dom bara sköt ihjäl mig och bilen:(

Redigerat av jesper93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör en vapenkod. åk ditt. skjut dem på avstånd först sedan går du närmare och närmare. om flyktbilen håller på att sprängas gör koden så man får liv, skyddsväst och pengar. det är ett tips.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det e jätte enkelt. Antingen slår du i odödlig. Eller så kan du ju ta en bil sen köra över de flesta. Resten kan du ta me vapen. Om du inte tar vapen koden kan du åka inom pistol stället!=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

uppdraget går ut på att man ska rädda sweet och hans tjej från ett par killar som har förått sweet jag hoppade in i bilen och körde dit man skulle och utanför huset var det några killar som sköt på sweet jag hade inget vapen så jag testade att köra över dom och det funka men dom bara sköt ihjäl mig och bilen:(

Om du hade läst San Andreas manuel som följer med då du köper spelet hade inget hänt. Det står att de inte kategoriserar någon plats i San Andreas som säker, så ha alltid ett vapen till hans. Ta dig till Ammunation och köp vapen innan du startar uppdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vapen finns en bit bort från där du ska hjälpa sweet om du inte vill fuska. Annars kan du slå ner horor så kan de ge dig en kniv elelr pistol och sen när du får lite liv gå och spara eller ät så får du fullt i liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ammu-Nation har inte öppnat så tidigt i Spelet,det öppnar efter uppdraget "Doberman".

Om du Vill ha vapen åk till Emmet och ta en Pistol.det är utmarkt på kartan och det står en text i kanten på skärmen "If you need a gun visit Emmet" lr nåt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...