Hoppa till innehåll

Senaste Film...


Rekommendera inlägg

såg "måndag hela veckan" för några dagar sedan.

 

den handlar om en man som återupplever en måndag hela tiden.

 

betyg: 6/10, tyckte att den blev lite långtråkig ibland......

Ah, nej, den filmen är ju en riktig höjdare.

 

tyckte mest att den va tråkig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 181
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Titel: Arn- Tempelriddaren

 

Snabbinfo: Baserad på Jan Guillou's böcker om Arn. (1-3). Filmen är den dyraste Svenska filmen någonsin gjord.

 

Såg den på: Svergie premiären.

 

 

 

Filmen handlar om Arn då man får följa med honom först när han är liten och blir skickad till munk "skola" (lol?) och då han växer upp där och får lära sig att slåss, skriva, läsa, prata andra språk, osv.

Arn blir sedan hemskickad till sitt hemland. Resten får ni se i filmen ;) ...

 

Annat: Jag blev värkligen ledsen då man såg "kända ansikten" i filmen som man inte alls kunde sätta in i deras position. Vissa skådespelare var lite kassa på att spela krigare, syftar då mest på de "kända ansiktena" och barnen.

 

Betyg: 8/10 , även fast jag inte tyckte att den var en kanon film så måste jag ändå ge en stor applåd till alla som har tillverkat filmen, för att vara en Svensk film så tycker jag att den är jätte bra!

Redigerat av paw
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Från andra sidan

1/5

En riktig jäk*a B-Film.

Handlar om ett sjukhus som e hemsökt av en flicka som kallas "the mechanic girl".En efter en så får alla patienter frakturer och så ska alla försöka fly därifrån men om dom gör det får dom fler frakturer.

LoL?

 

Den senaste jag såg var bl.a Ondskan.Kan titta på den om och om igen.Och Bee Movie Också jävligt bra såg den på Sverige premiären.9.5/10 Riktigt sköna filmer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...