Trips Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 såg "måndag hela veckan" för några dagar sedan. den handlar om en man som återupplever en måndag hela tiden. betyg: 6/10, tyckte att den blev lite långtråkig ibland...... Ah, nej, den filmen är ju en riktig höjdare. tyckte mest att den va tråkig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ett päron till farsa i Europa (Hette nåt sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Titel: Arn- Tempelriddaren Snabbinfo: Baserad på Jan Guillou's böcker om Arn. (1-3). Filmen är den dyraste Svenska filmen någonsin gjord. Såg den på: Svergie premiären. Filmen handlar om Arn då man får följa med honom först när han är liten och blir skickad till munk "skola" (lol?) och då han växer upp där och får lära sig att slåss, skriva, läsa, prata andra språk, osv. Arn blir sedan hemskickad till sitt hemland. Resten får ni se i filmen ;) ... Annat: Jag blev värkligen ledsen då man såg "kända ansikten" i filmen som man inte alls kunde sätta in i deras position. Vissa skådespelare var lite kassa på att spela krigare, syftar då mest på de "kända ansiktena" och barnen. Betyg: 8/10 , även fast jag inte tyckte att den var en kanon film så måste jag ändå ge en stor applåd till alla som har tillverkat filmen, för att vara en Svensk film så tycker jag att den är jätte bra! Redigerat 25 December 2007 av paw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Kiminozo ~Next Season~ OVA 01 Wow.. Man blir riktigt ledsen av Kimi Ga Nozomu Eien :( Det här avsnittet var rent av ... sorgligt... (Anime). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Från andra sidan 1/5 En riktig jäk*a B-Film. Handlar om ett sjukhus som e hemsökt av en flicka som kallas "the mechanic girl".En efter en så får alla patienter frakturer och så ska alla försöka fly därifrån men om dom gör det får dom fler frakturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Från andra sidan 1/5 En riktig jäk*a B-Film. Handlar om ett sjukhus som e hemsökt av en flicka som kallas "the mechanic girl".En efter en så får alla patienter frakturer och så ska alla försöka fly därifrån men om dom gör det får dom fler frakturer. LoL? Den senaste jag såg var bl.a Ondskan.Kan titta på den om och om igen.Och Bee Movie Också jävligt bra såg den på Sverige premiären.9.5/10 Riktigt sköna filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) EDIT:Sorry för dubbeltopic.Råka skicka inlägg två gånger,trodde det var 20 sekunder mellan varje inlägg? Redigerat 26 December 2007 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Pans labyrint, Fragile (från andra sidan) och Bad Santa. Pans labyrint: ganska bra men inte en "framtida klassiker" som det stod på förpackningen. Från (eller på?) andra sidan: Öh.. dålig? Bad Santa: 4/5 rolig "julfilm" x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 I am Legend 5/5 jäkligt bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Gues who ganska rolig får 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Star Wars: Revenge of The Sith 3,5/5 Jag är inget Star Wars-f*n å har inte sett alla filmerna men ändå rätt okey^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Bee Movie, vet inte riktigt vad jag kan säga om den, helt ok film men uppenbarligen gjord för yngre :) Copland, den var skitbra, vet dock inte riktigt vad jag ska sätta för betyg, kan ha att göra med att jag är magsjuk. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.