Mosa1nagant Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Hur kommer jag till andra delar av San Andreas? Som t.e.x Las Venturas och den andra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Hur kommer jag till andra delar av San Andreas? Som t.e.x Las Venturas och den andra.. Du klarar uppdragen som du får. Svårare är det inte. Du kan såklart navigera mellan San Fierro och Las Venturas, men har det är knappast värt om du inte klarat dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 3 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 (redigerat) Hur länge måste jag göra uppdragen, tills jag kan gå dit? Redigerat 3 Juni 2007 av Mosa1NaganT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 När du gjort The Truths uppdrag utanför Los Santos, kommer du till San Fierro. Visst är det så Cyper? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 När du gjort The Truths uppdrag utanför Los Santos, kommer du till San Fierro. Visst är det så Cyper? Japp. Stämmer. Uppdraget heter ''Are You Going To San Fierro?''. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg