Hoppa till innehåll

Åldersgräns I Gta-forumet?


Cyper
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Folk som säger att det är dött kan ha fel. Det kommer att bli mycket mycket mer aktivt då GTA: IV släpps. Leker även med tanken att två GTA-forum skulle vara bra, eller ett med 13+. Det har inte bara med hur spelet i sig är. Tittar ni på Gtasajtens GTA-forum funkar det helt annorlunda än Fuskas. Ålderskillnaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Jag har snackat med admin, och det blir ingen åldersgräns.

Men det kommer en rekommendation vilket skulle innebära att man kommer få posta en del andra grejor tror jag.

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

En ruta bör komma upp då man går in i forumet. En ruta där det står vad spelet innehåller. Sen tycker jag att moderatorer måste bli aktivare där.

 

EDIT

 

Och detdär med moderatorerna. Dem har ett eget forum där allt anmält dyker upp tror jag. Så dem hittar alltid anmälda trådar till sist.

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Folk som säger att det är dött kan ha fel. Det kommer att bli mycket mycket mer aktivt då GTA: IV släpps. Leker även med tanken att två GTA-forum skulle vara bra, eller ett med 13+. Det har inte bara med hur spelet i sig är. Tittar ni på Gtasajtens GTA-forum funkar det helt annorlunda än Fuskas. Ålderskillnaden.

 

Jag tycker det kommer bli riktigt riktigt taskigt!!!!

Så du menar att dom som vill ha hjälp med gtaspelen (som är under åldersgränsen) inte kan få hjälp här?? Vill du att minst 100 favoritforum bli "låst" för dom? Ja! Det värkar så!! Då kan man lika gärna sätta gräns på hela sidan!!

Redigerat av iron_maiden96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Folk som säger att det är dött kan ha fel. Det kommer att bli mycket mycket mer aktivt då GTA: IV släpps. Leker även med tanken att två GTA-forum skulle vara bra, eller ett med 13+. Det har inte bara med hur spelet i sig är. Tittar ni på Gtasajtens GTA-forum funkar det helt annorlunda än Fuskas. Ålderskillnaden.

 

Men snälla, du kan ju knappast jämnföra GTA med Habbo och The Sims.

 

Det handlar inte om att vara taskig här, utan om barns eget bästa.

Nu behöver vi ju inte diskutera detta mer eftersom att admin har sagt att det inte blir nåt av det.

 

TheExecutor: Jo, men vi borde ändå ha en mod i GTA forumet kanske. Modsen brukar vara lite lata med anmälningar.

Redigerat av Bisuta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det hela är väl ändå eget ansvar? det står 18+ på spelfodralet och med det menas rekomenderat från 18 år. sen om en 5 åring spelar det och inte har några problem med det så ser jag inte något problem i det, det är ju frivilligt om man vill gå in på GTA forumet eller inte, och tycker man inte om det så behöver man inte vara där.

 

BTW: När jag proa:ade var det femåringar som spelade wow och Cs, och jag tror knappast dom växer upp till mördare. det har inte med åldern att göra det har med hur mogen man är.

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

BTW: När jag proa:ade var det femåringar som spelade wow och Cs, och jag tror knappast dom växer upp till mördare. det har inte med åldern att göra det har med hur mogen man är.

 

Det har du rätt i. Men åldern avgör däremot uppfattningen av sin omgivning. En femåring förstår inte alltid att en människa kan dö om man skär denne med en kniv i huvudet. Spelen visar den o-realistiska sidan av livet (oftast), det förstår inte alltid barn.

Och om dem inte lär sig det med åldern kan det hända att de tar tag i en kniv och börjar sticka den i sin kompis när dem bråkar. Det är felet. Men jag håller delvis med till din uppfattning.

Redigerat av TheExecutor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...