Desu Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Titeln säger allt. Så det är bara att börja diskutera. Jag tycker att domaren gorde rätt som blåste av matchen. Och den där attacken och tokerierna = stor skandal för danskarna. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Jag håller med, men tycker även att detta inte ska vara i debattforumet, så jag flyttar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Tycker att domaren gjorde rätt men det hade känts bättre att sätta den straffen ändå. 4-3 hade varit mer rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Vem säger att det hade blivit mål ;) Vet inte om han gjorde rätt eller inte. Men om han inte kände sig säker så var det ju bäst att blåsa av matchen. Det är ju trots allt domarn som bestämmer. Men om det var någon jätteskandal vet jag inte riktigt. Det händer ju att folk springer in på planen ibland så... Fast domarn brukar ju då inte bli attackerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 ja tycker det var fel det var ju danmarks fel att det kommer in nån sjuk gubbe å slår domaren.. men ja tycker det skulle bli 3-2 och att det förlängt så danmark skulle ha en chans att vinna iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Det var rätt av domaren att blåsa av fast det var trist att Sverige blev tilldelade 3-0, för det var trots allt en jävligt bra match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.