Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 jag vet att men måste ladda ner något från den här länken ps.vet ej om det går på 360 den e för ps Oblivion går inte att spela online på PS3 heller, det skulle inte fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 (redigerat) Two Worlds kommer i sommar typ och på det så kommer man att kunna bjuda in typ 8 pers. så kan man spela tillsammans. Oblivion tröttnade iallafall jag på ganska snabbt eftersom att gubbarna man möter är på samma lvl som man är själv ( man kan klara igenom nästan alla quest på lvl 1 :angry: ) Redigerat 5 Juni 2007 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 mm, det kommer nog va bra. det suger att det är en månadsavgift på både PSU och FF. annars är jag lite sugen på att skaffa FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vatos Skrivet 5 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Ja jag har funderat på att skaffa FF för det kostar bara 199 kronor med alla expansion och jag har min pappas kreditkort sparad på xboxen så månadsavgiften är inget problem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Ja jag har funderat på att skaffa FF för det kostar bara 199 kronor med alla expansion och jag har min pappas kreditkort sparad på xboxen så månadsavgiften är inget problem ;) Så du snor bara pengar från kortet? Och det tror du inte att han märker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 (redigerat) jag vet att men måste ladda ner något från den här länken ps.vet ej om det går på 360 den e för ps sorry mena pc :meddum: men jag vet ej om det går längre för minna kompisar kommer inte in på sidan :cry:men varför skulle det inte gå på ps3? Redigerat 5 Juni 2007 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vatos Skrivet 5 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Ja jag har funderat på att skaffa FF för det kostar bara 199 kronor med alla expansion och jag har min pappas kreditkort sparad på xboxen så månadsavgiften är inget problem ;) haha jag snor inte. jag skoja bara han vet att jag har den och så länge inte priset går över 300 i månaden så e det inga problem. Men detta spelar inte så stor roll.. Men vet nån om FF är roligt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Ja jag har funderat på att skaffa FF för det kostar bara 199 kronor med alla expansion och jag har min pappas kreditkort sparad på xboxen så månadsavgiften är inget problem ;) Ladda ner demot och testa, vettja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) det finns ingen demo. nån som vet om Enchanted Arms är bra? Redigerat 6 Juni 2007 av kn3ckarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vatos Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Ja jag har funderat på att skaffa FF för det kostar bara 199 kronor med alla expansion och jag har min pappas kreditkort sparad på xboxen så månadsavgiften är inget problem ;) Min xbox e på lagning så jag kan inte kolla... Men jag såg two worlds videon och den verkade vara bra.. men mest längtar jag till fable 2 men den kommer nog inte på länge... men om jag inte hittar ett bra onlinerollspel till xbox 360 köper jag istället WOW till pc.. vet nån om det e kul?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 9 miljoner kan inte ha fel.. Spelar inte själv, tkr inte att det är jätte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vatos Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Jag har sett när andra har spelat det och det verkar roligt men spelet är för stort.. Asså vem pallar slösa ca en timme på att ta sig runt i spelet.. jag vet att man kan ha hästar och drakar men det är i högre level man kan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.