Red_fox2 Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Är det ngn här på fuska som vet om det fnns ngt gratis program man ka tanka ner som gör så att man kan låsa vissa mappar på datorn så det behövs ett lösen för att sedan gå in i dom igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Lock Folder Xp är ett program som döljer mapparna. Du startar det och väljer vilka mappar som ska döljas/låsas och så låser du dom. Har du msn? Jag har programmet... Min: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Det fanns en film på youtube som visade hur man gömde mappar om det var det du ville ha... Men Lock folder XP funkar eftersom jag har testat det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Skaffa en Acer dator! Den har ett inbyggt progran som krypterar filer med lösenord. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Skaffa en Acer dator! Den har ett inbyggt progran som krypterar filer med lösenord. :cool: eller så skaffar man winrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.