Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Till Tomb Raider: Angel Of Darkness


Disse
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har kört fast på andra banan i TR:AoD. När man är på översta våningen bland lägenheterna så står det en låda i trapphuset, och den vanliga vägen är blockerad av bråte. Jag undrar nu om någon skulle vilja förklara hur man tar sig förbi det stället. Ska man hoppa via lådan i trapphuset, och i så fall hur?

Tacksam för all hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
  • 1 månad senare...
Gäst Alexander Croft

Jag är på banan The Hall of seasons och

har hittat en grav där det står Through the

spirit of the keeper behold the trut och

så kommer en rödlysande demon fram.

Vad ska jag göra. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
  • 2 månader senare...

Jag är på banan The Hall of seasons och

har hittat en grav där det står Through the

spirit of the keeper behold the trut och

så kommer en rödlysande demon fram.

Vad ska jag göra. B)

 

 

När du sett scenen, duckar du snabbt som ögat, och kryper för och hämta alla sakerna. När du gjort det så ser du ju att det finns, ja fem (kom inte ihåg hur många) st statyer brevid denna kista. en av statyerna kommer att blinka rött. du ska ta denna sak som lyser, men gå inte för nära, det kommer nämligen att försvinna, och dyka upp på en annan staty.

 

För att få saken, måste du stå ingefär en meter (i spelet alltså) från statyn och skuta demonen med hagelbössan. den kommer att "somna" men här gäller det att vara snabb! han sover bara i ungefär 5 sek. spring fram till statyn som lyser rött, ta saken, och duka igen, kryp ut genom porten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...