NossLoad Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Jag satt och läste på fuska.se åsså plötsligt när jag gick in på en tråd så såg det ut så här. Sen gick jag till andra trådar och det såg likadant ut. Innan jag gick in på fuska.se så var det mkt lagg och jag undrar nu ifall det är en uppdatering lr något konstigt jag gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 du ser att det står Linjär + högst upp i inlägget. klicka där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 ser du där uppe som det står typ: "trådad" "standar" "linjär" så du har tryckt på trådad... men tryck på standard igen då blire som vanligt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 4 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Tack, skumt.. tryckte inte på något (eller kanske, vet inte :P). Men tack ändå! :)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.