Westkust Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Här är min autotalker igen, uppdaterad. Ladda ner den här Tänk på följande: Mätaren går upp till 10 sekunders intervall, 1 sekund som minimum. Jag rekomenderar att du inte skriver ett långt meddelande med alldeles för kort intervall. OBS Jag tar inte på mig ansvaret om du blir avstängd, så använd ditt förnuft! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postal Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Hehe, hoppas du blir bannad på runescape för det här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle_96 Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 vad är autotalker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Det är et tprogram som skriver åt dig ungefär:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Hehe, hoppas du blir bannad på runescape för det här har haft den länge har aldrig blivit bannad har den baranär jag är i värld 1 eller 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Här är min autotalker igen, uppdaterad. Ladda ner den här Tänk på följande: Mätaren går upp till 10 sekunders intervall, 1 sekund som minimum. Jag rekomenderar att du inte skriver ett långt meddelande med alldeles för kort intervall. OBS Jag tar inte på mig ansvaret om du blir avstängd, så använd ditt förnuft! Mkt bra : ). Tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Har hört att alla dom här programen inte är tilllåten... :huh: Vad ska man med autotalker till man kan ju skriva :P så blir man bannad bar för man ska sälja lite saker så onödigt...:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Har hört att alla dom här programen inte är tilllåten... :huh: Vad ska man med autotalker till man kan ju skriva :P så blir man bannad bar för man ska sälja lite saker så onödigt...:P Man kanse är för lat att skriva? ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 (redigerat) Hehe, hoppas du blir bannad på runescape för det här Jag kan inte bli bannad sålänge du inte har bevis för att jag använder den på mitt konto. Synd för dig... Dessutom så gjorde jag den inte för egna behov, jag använder den inte. Den är mest för skojs skull, och för att jag kan :) Detta är dessutom ett fuskforum, och om du hoppas att fuskare bli bannade så är det ju samma som om du skulle gå med i ett rädda regnskogen-projekt och rösta för att hugga ner träden för att bygga ett billigt motell :S Tack till er som gav mig beröm :) Dela gärna med er av den till andra :) En autotalker är ett program som istället för att bara kopiera/klistra in, skriver var bokstav för sig, som om du skrev det väldigt fort. Det är bra i RuneScape, om du vill synas (I bl.a world 2) och inte orkar skriva dom oändligt långa "white:wave2: Selling something xxx K -- rsname @@@@@@" om och om igen Redigerat 24 Juni 2007 av R4av3N Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Postal Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 (redigerat) Tycker f*n om ni är så lata och inte orkar till exempel hugga träd så tycker jag att ni inte borde ni inte spela spelet alls.. :S Redigerat 27 Juni 2007 av Postal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 25 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 En autotalker och en mouse macro är helt olika saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg