Jimpa_93 Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 (redigerat) Jag tänkte införskaffa en ny gitar...tänker på ett par redan....är inte säker dock. De jag tänker på är Gibson SG, Gibson Firebird, Gibson Les Paul och Gibson X-plorer. Är inte säker på vilken, där är det ni kommer in i bilden, hjälp mig? =P Bild på gitarrerna jag raddade upp (de två första från vänster är samma bara olika färg) gitarrer Redigerat 5 Juni 2007 av Jimpa_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Kan absolut inget om gitarrer men Gibson SG var ju snyggast iaf ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denkan Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Ta en SG dom är snygga, men Angus young signature SG är ännu snyggare än dom vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 SG SG SG SG.... innget snack om saken :P jag kan inte heller så förbaskat mycket om gitarrer, men många jag känner (som spelar gitarr) säger att den är riktigt bra Men vad vet jag? :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KviCks Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Har spelat på en Gibson SG och det var nice sound. Själv har jag ingen Gibsons, kör med en Fender Stratocaster(usa) från 1979. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Har spelat på en Gibson SG och det var nice sound. Själv har jag ingen Gibsons, kör med en Fender Stratocaster(usa) från 1979. respekt där, Fender har jag också och det är en grymt bra gitarr det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Mina favoriter är x-plorer och SG såklart.Så mitt tips är dom två :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 gillar den röda bäst på sg:n, allt annat känns tråkigt, å agnus young signaturmodellen kostar väll bara 23 000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.