Shadowborn Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Vad ska man göra när man har fått båda delarna av de där svärdet och the hero medal eller vad de heter? jag har hittat den där grottan också men jag vet inte hur jag kommer in i den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 kan du förklara lite närmre länge sen jag spelade det. Tur att du har det spelet, det är värt 1500 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 Kan jag få köpa ditt spel? PM:a mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowborn Skrivet 7 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Ingen får köpa de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Kan jag få köpa ditt spel? PM:a mig.. finns och beställa på gamereplay.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Du ska väl till grodan "Frog" i nån skog eller så ska du till melchior tror jag. Inte helt säker det var ett tag sen jag spelade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 Jag ser inte att han skrev att han har det, finns o spela på emulator... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrono Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Vad ska man göra när man har fått båda delarna av de där svärdet och the hero medal eller vad de heter? jag har hittat den där grottan också men jag vet inte hur jag kommer in i den.Det du ska göra är att sticka till melchinor obs: du måste ha med dig robo för att det ska funka robo kommer hjälpa till med masamune sen har du det sen kommer du att du ska till där magnus är. slåss dig igenom alla fienden sen möter du magnus när han fösöker summonera lavos. boss time. när han använder eld ska du göra det o.s.v :) skriv till mig om du behöver nåt mer "[email protected]" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg