Em0Iz4Atreyu Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) behöver hjälp med en sak... Man springer framot med "W" vet vi alla. När ja håller in "W" så springer han framot och när ja släpper "W" så fortsätter han att springa. samma sak händer när ja vänder mej om och skjuter... vad skall jag göra? för att det inte ska hända så... pratar om CS Redigerat 6 Juni 2007 av TheOffspring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Kolla på options, borde finnas nåt där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Är det typ så att man bara glider runt? :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 (redigerat) Jag hade också de problemet , fast med "S" knappen. Testa gå in på Microsoft Word eller liknande program och tryck in W , om den fortsätter skriva W . Alltså "WWWWWWWWW" Utan att du håller i knappen. så äre något fel på tangentbordet. Redigerat 9 Juni 2007 av LordZarao Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 (redigerat) asså, problemet är på tangentbordet :) tror jag iaf men va ska jaag göra? Redigerat 10 Juni 2007 av TheOffspring Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 asså, problemet är på tangentbordet :) men va ska jaag göra? köpa nytt/rengöra under tangenterna(ta bort tangenterna först) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 15 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Jag hade också de problemet , fast med "S" knappen. Testa gå in på Microsoft Word eller liknande program och tryck in W , om den fortsätter skriva W . Alltså "WWWWWWWWW" Utan att du håller i knappen. så äre något fel på tangentbordet. det var inge fel på tangentbordet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 hmm jag hade samma problem fast på WoW och då tog jag bort och gjorde rent och då funkade det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg