Gäst aso090 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 om du är lite trevligare så kan man hjälpa dig men om du är som en åsna så kommer ingen hjälpa dig!!!!!!!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) heh jag kanske j*vlas för mkt och kanske är en åsna eller vad du än kan tycka för dig sj vad jag är. wasd så klart det finns men kan du då leta up launcher filerna på din dator och hosta dom i rapidshare eller något annat liknande isf? och om ni undrar vf ja skrev med caps lock den gången ja jag var ju arg och fattade inte ett piss vad som var felet eller vad ja skulle göra =/ och när det gäller mig ska det vara alltid perfekt men om inte då händer det att jag går över gränsen ja. jag tänker nu leta efter felet men i detta fallet lär jag inte hitta det exakta .. någon annan som lär hittat det sj eller? Redigerat 1 Augusti 2007 av unforgiven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) Har googlat runt lite och kollat efter ditt problem. Har du flera användare på den datorn du är på? Om du nu har det, installerade du spelet på administratoraccountet? Och för att förklara felet så är det ett skrivningfel. D.v.s att någon fil/mapp som behöver ändras är skrivskyddad eller kan inte kommas åt från det accountet du är inne på. Redigerat 1 Augusti 2007 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Det är ett policy fel. Vad har du för OS? Jag hade samma fel, du kan förövrigt göra ett nytt _ADMIN_ acc som du kör på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 3 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 (redigerat) problemet är bara att jag avinstalerat launcher för att jag trodde det inte var något särkilt bra för datorn .. heh xD .. och jag har 2 admin acc i denna datorn .. ena spelar jag spel tittar filmer osv och den andra att ladda ner med. har också gjort systemåterställning men funkande inte. Redigerat 3 Augusti 2007 av unforgiven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.