Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 När är det så att jag sitter och grubblar över ett problem i Dreamweaver CS3. Jag har en tabell med information som ska visas på flera sidor. Det ska vara så om jag lägger till information i tabellen så ska det ändras automatiskt på de andra sidorna. Dom ska alltså vara länkade till tabellen. Är det någon som vet hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Gör bara själva tabellen på en enda sida och lägg sedan in den i en iframe på de andra sidorna. <iframe src="tabellsidan.html"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2007 Tack så mycket för hjälpen :D Men man ser inte hela tabellen utan den ligger i en liten ruta på hemsidan och man måste scrolla ner i den för att kunna se resten. Kan man lösa det på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.