sebban38 Skrivet 29 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 bra gjort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Filmena ÄGER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPanda Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 aa, dom var coola... men sett dom på gtasajten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Mycket häftiga stunts :cool: 10/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enbom Skrivet 31 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 Några filmer som jag gjort (solo's), jag och några andra (collab's) och jag och mitt crew har gjort. Lämna gärna kommentarer, och snälla ni. Dom är inte moddade, Solo_ 01:38,18: Crew_ Black Sunshine: Collab_Old and Free: Theonly_one's version: Collab_Old and Free: Gof's version: Notis: Jag kallar mig för Godfather när jag stuntar. ciao Det var som sagt ingen mod. Olika skickare? Ledsn att jag drar upp den, men jag kikade inte in kommentarerna förrän nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 såg bara på dom 2 första , lite enformiga men väldigt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kerex Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 det en gta server menade är det en gta server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 As gryma måste skaffa det spelet och öva^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 (redigerat) Strikers: Det kommer ta ca 1 år av övning att klara Redigerat 17 Augusti 2007 av iron_maiden96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Lite enformigt i alla filmerna :cry: Lite enformigt i alla filmerna :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 (redigerat) As gryma måste skaffa det spelet och öva^^fel quote....------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Iron_maiden96:Det kommer ta ca 1 år av övning att klara Jag har spelet nu men jag suger på att stunta xD Redigerat 20 Augusti 2007 av StriKers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg