Hivee Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Skrivet 1 Januari 2010 jag har sett att alla organization medlemar är med i kh 2 final mix men kanske inte på samma sätt som på storyn alla organization medlemar klarar säg inte hella vägen till 2an visa gör man slut på i chain of memory som typp vexen larxene axel med men kommer ändå till 2 an på nåt sätt och marluxia med rikus story kommer jag bara ihåg zexion leaxus det är alla som finns med i re chain of memory och resten i 2 an där man gör slut på alla men alla som finns med i re chain of memory dygger upp i kh 2 final mix på nåt konstigt sätt men har hört att det ska finnas battle mode där man kan möta alla organization medlemar så det är troligast att dom dygger upp i battle mode gör vad jag kan för att få tag på kh 2 final mix och lygas jag och får retta på att dom värgligen är rigtika bossar som man måste ta sig förbi så blir jag värgligen förvånat eftersom jag har spelat re chain of memory och vexen är den första som ryger där och efter som det är det första kingdom hearts där organization visar sig så blir han därför den första i hella gänget som ryger marluxia däremot har litte mer tur än vexen fast ändå inte sån speciel stor tur fadt han lygast åt minnståndet ta sig till fyrans plats larxene efter att vexen försvan så tröjte det inte länge fören larxene ocså rök redan efter honom fick man bort axel från spelet men inte ur gänget i 358 2 days får man vetta hur axel klarade sig men jag är inte så bra på engelska så jag förstog inte när dom förklarade det men efter axel så försviner marluxia som är ledar för organization andra slot och därför sista bossen i spelet pluss den mägtikaste men ändå inte så konstigt att han försvan så fort efter som han var på samma ställe som sora och háde bara 3 som hjälpte honom och så fort som dom besgrades så fick sora reda på att marluxia var den mägtikaste och ledare för slotet och orsagen till soras förlorade minne så fick sora lust att hämnats och stoppa honom zexion var den femte som försvan och efter honom leaxion och sen var alla dom 6 borta det är då historien på 2 an börjar där resten ryger ur gängetHur fan lyckades du få in det i en mening?
Gäst frisellus Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Skrivet 1 Januari 2010 det var kanska jobbigt men lygates till slut efter trötta händer men skönt när jag var klar
Rekommendera inlägg