fuskarpontus Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 longboard är sämst för att man kan ju inte ens görra tricks. Och då fattar jag inte hur tech deck har börjat göra ´´fingerlongboards´´ och ´´fingeroldschoolbrädor´´. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hjortar Skrivet 24 December 2009 Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 longboard är sämst för att man kan ju inte ens görra tricks. Och då fattar jag inte hur tech deck har börjat göra ´´fingerlongboards´´ och ´´fingeroldschoolbrädor´´.Det finns kankse folk som bara vill åka?:_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wtfdude Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 på skate 2 kan man inte åka longbroad?Men prova på skate 3 när det komer:O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 longboard är sämst för att man kan ju inte ens görra tricks. Och då fattar jag inte hur tech deck har börjat göra ´´fingerlongboards´´ och ´´fingeroldschoolbrädor´´.Bump :o Men när den ändå är bumpad så. Longboard verkar kul att åka, så jävla synd att min balans är åt helvete inte bra. att bara stå på en bräda och åka. föredrar de hellre än sånhär liten som man kan göra tricks på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Börja med skimboard vettja, både glid och trickning ingår i denna vattensport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Longboard e skoj! Men jag tror de flesta idag inte riktigt vet hur man ska åka på en longboard. En longboard är mer tänkt att man ska åka ner för backar och få upp hastighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.