Hoppa till innehåll

Några Frågor Om: Pvp-enforced (tibia)

Rekommendera inlägg

Tjenamossa allesammans!

Jag undrar lite om PvP-Enforced servrar ( på riktiga Tibia inte OT ).

Det jag undrar är:

Om man blir dödad (Pk:ad eller av Monster) förlorar man sitt eq då och i sånnafall hur mkt av det man har?

I PvP-Enforced servrar kan man ju bara döda (Pk:a) andra spelare runt sin egen lvl, men exakt hur många lvls under eller över?

Är det roligt att spela på PvP-Enforced servrar eller är det roligara på PvP eller Non-PvP?

Vilken PvP-Enforced server ska jag spela på?

Snälla svara snabbt för jag vet inte om jag ska börja på en PvP-Enforced server men jag vill börja spela!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenamossa allesammans!

Jag undrar lite om PvP-Enforced servrar ( på riktiga Tibia inte OT ).

Det jag undrar är:

Om man blir dödad (Pk:ad eller av Monster) förlorar man sitt eq då och i sånnafall hur mkt av det man har?

I PvP-Enforced servrar kan man ju bara döda (Pk:a) andra spelare runt sin egen lvl, men exakt hur många lvls under eller över?

Är det roligt att spela på PvP-Enforced servrar eller är det roligara på PvP eller Non-PvP?

Vilken PvP-Enforced server ska jag spela på?

Snälla svara snabbt för jag vet inte om jag ska börja på en PvP-Enforced server men jag vill börja spela!

Asså, man förlorar alltid sitt eq när man dör! På PVP-Enforced så kan man döda andra players och få experience för dom man dödar. Men dom man dödar måste vara samma level eller högre om man ska få experience. Det är roligt att köra PVP-Enf men du får räkna med att du kommer dö några gånger. Och föresten så får man ingen skull om man attackerar andra players. Därför kan man bli lurad lätt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...