Skater93 Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Tjenamossa allesammans! Jag undrar lite om PvP-Enforced servrar ( på riktiga Tibia inte OT ). Det jag undrar är: Om man blir dödad (Pk:ad eller av Monster) förlorar man sitt eq då och i sånnafall hur mkt av det man har? I PvP-Enforced servrar kan man ju bara döda (Pk:a) andra spelare runt sin egen lvl, men exakt hur många lvls under eller över? Är det roligt att spela på PvP-Enforced servrar eller är det roligara på PvP eller Non-PvP? Vilken PvP-Enforced server ska jag spela på? Snälla svara snabbt för jag vet inte om jag ska börja på en PvP-Enforced server men jag vill börja spela! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Tjenamossa allesammans! Jag undrar lite om PvP-Enforced servrar ( på riktiga Tibia inte OT ). Det jag undrar är: Om man blir dödad (Pk:ad eller av Monster) förlorar man sitt eq då och i sånnafall hur mkt av det man har? I PvP-Enforced servrar kan man ju bara döda (Pk:a) andra spelare runt sin egen lvl, men exakt hur många lvls under eller över? Är det roligt att spela på PvP-Enforced servrar eller är det roligara på PvP eller Non-PvP? Vilken PvP-Enforced server ska jag spela på? Snälla svara snabbt för jag vet inte om jag ska börja på en PvP-Enforced server men jag vill börja spela! Asså, man förlorar alltid sitt eq när man dör! På PVP-Enforced så kan man döda andra players och få experience för dom man dödar. Men dom man dödar måste vara samma level eller högre om man ska få experience. Det är roligt att köra PVP-Enf men du får räkna med att du kommer dö några gånger. Och föresten så får man ingen skull om man attackerar andra players. Därför kan man bli lurad lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skater93 Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 Ok tack ska börja köra på Inferna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RULLE9512 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 aa gör det doo duu blir portad sär på instruktionerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Ok tack ska börja köra på Inferna. ge mig ditt namn på inferna är lvl 8 vi kanske kan pka ^^ ska bara lvla lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Ok tack ska börja köra på Inferna. Har en lvl 8 knight på Inferna kan pka med dig om du vill :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg