SuperLat Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Nu har jag börjat med photoshop igen, kostade övermycket <_< Men hursomhelst Nu, alltså, om jag gör en bild 125*125 Så blir den ca 25kb, och det är inte tillåtet, 64*64 är 12kb, Och jag kan f*n inte göra 64*64 Bilder, jag snackar om pixels nu. Liksom, hur f*n ska en render få komma in där? Jag vill ju inte att render ska vara lika liten som en smula. Finns det någotannat sätt, annars borde ni höja till 30kb per avatar. :() Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 Trycker du ctrl+alt+shift+s så sparar du den för webben, där kan du ställa in hur stor den kommer bli kb mässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 (redigerat) Alltså, nu har jag ju tryckt ctrl alt shift s, men hur ändrar man storleken där inne Redigerat 10 Juni 2007 av SuperLat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 10 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 http://img180.imageshack.us/img180/7941/untitled1si1.jpg Flyttar även tråden till Grafik forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 10 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2007 awww tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 det finns ju ingen sån draggrej där? hur får man upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperLat Skrivet 11 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 genom att ha filen som gif. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 det finns ju ingen sån draggrej där? hur får man upp den? Klicka on the little pil där by the nuffra there it stands "Lossy:" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.