Gäst vampire Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) Man måste geut minst 100 poäng för att få nån stjänst gorde här! så börgigt dåligt! Ner med admin! ner med admin! Jag skriver bara mina synpunkter Redigerat 29 Februari 2004 av vampire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 001 Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Ner med fuska.se!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Ner med fuska.se!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :) Håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Varför blev ni medlemar om ni inte gillar sidan!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Stick ni då vi kommer inte att sakna er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Det är ju det som är poängen med poäng... Att köpa tjänster. Man ska inte precis ha det för att stoltsera... Ingen har tvingat er att bli medlem, gillar ni inte funktionerna kanske ni kan vistas nån annanstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jag älskar den här sidan ju! Den är ju bäst :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (redigerat) Det är ju det som är poängen med poäng... Att köpa tjänster. Man ska inte precis ha det för att stoltsera... Ingen har tvingat er att bli medlem, gillar ni inte funktionerna kanske ni kan vistas nån annanstans?Jag blev medlem för ett bra tag sen,och då var det inte nån regle om att man måste ha 100 poäng för att ge! Ska fanimej göra mass reklam Redigerat 29 Februari 2004 av vampire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Tjohohoh...... :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 (vampire @ 29/02-2004 12:24:51) Det är ju det som är poängen med poäng... Att köpa tjänster. Man ska inte precis ha det för att stoltsera... Ingen har tvingat er att bli medlem, gillar ni inte funktionerna kanske ni kan vistas nån annanstans? Jag blev medlem för ett bra tag sen,och då var det inte nån regle om att man måste ha 100 poäng för att ge! Ska fanimej göra mass reklam Admin du kan direkt stänga av han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Tycker jag också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 den här sidan suger på tvärtom språcket. hur kan man vara så kall att tycka fuska.se är dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg