Hoppa till innehåll

Grand Theft Auto Iv Eller Halo Iii?


Sinclair

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker det är en svår fråga,

Har funderat lite på vilket jag vill ha mest och kunde aldrig välja,

Eftersom Halo 3 är ett så Storslaget spel och blommstra ut direkt,

Skön story och riktig rolig Multiplayer.

GTA 4 vet jag inte mycket av fast jag har hört att det är exakt samma

grafik som på 3:an fast online saken gör det coolt, och att man spelar i New York.

f*n va svårt att välja!

Är man inte dum så tar man båda som jag gör  :lol:

 

lol det är mkt bättre grafik (Du menade gta 3 väll?) rockstar använder samma grafikmotor som dom hade till sitt Table Tennis. Jag längtar mest till GTA IV.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 55_66

Jag tror jag längtar mwst efter GTA:IV för man har inte spelat det som Beta och därför längtar jag mest efter GTA:IV men GTA:IV kanske bara blir en stor besvikelse vem vet :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror jag längtar mwst efter GTA:IV för man har inte spelat det som Beta och därför längtar jag mest efter GTA:IV men GTA:IV kanske bara blir en stor besvikelse vem vet :(

 

Själv vill jag ha Halo 3 ännu mer nu när jag kört betan xD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta! Jag har tänk på en sak! Man kan ju lika gjärna köpa gta san andreas eller halo 2. Jag vet vad ni tänker ni tänker säkert: HAN ÄR GALEN JU!!!!! Men saken är att det inte blir som ett helt nytt spel utan att det blir bara nya banor och nya ställen och sånt så det blir nästan samma sak som i dem lite äldre spelen så man kan ju bestämma: JAG ÄR DUM I HUVUDET OCH KÖPER DEM NYA SPELEN!!!!! Eller så kan man tänka: Men det är som att köpa ett till halo2/gta san andreas! Själv tog jag altenativ 2 :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...