klister92 Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Släpps den till hösten eller.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Inget releasedatum är sagt, men vissa saker tyder på att här i Europa kommer nog tyvärr inte att få det förräns nästa vinter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 12 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Nästa vinter?. Omg jag trodde tidigare. har de ens börjat på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Det kommer troligtvis någon gång fjärde kvartalet i år, men det är bäst att inte ha några förhoppningar, med tanke på att många av Nintendos senaste spel har blivit försenade. Twilight Princess blev ett år försenat, och Metroid Prime 3 och Super Mario Galaxy skulle komma samtidigt som Wii släpptes, men kommer inte förrän i slutet av året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 30 September 2007 Rapport Dela Skrivet 30 September 2007 När jag köpte wii så resarverade jag det så jag ska få en lapp om att jag ska hämta det.Dom sa att det skulle va i mitten av oktober 07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 När jag köpte wii så resarverade jag det så jag ska få en lapp om att jag ska hämta det.Dom sa att det skulle va i mitten av oktober 07Dom ljög.... det kommer nästa år... Var boka du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Jag tror det kommer nästa år. Kanske i Januari eller Februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 Jag funderar på att köpa wii men ska jag köpa det nu eller senare när roligare spel(som SSBB)kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 jag ska köpa SSBB när jag får mitt wii i julklapp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 (redigerat) Jag funderar på att köpa wii men ska jag köpa det nu eller senare när roligare spel(som SSBB)kommer?köp sen i november. då har MP3 kommit och nästan smg Redigerat 2 Oktober 2007 av Xats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Jag funderar på att köpa wii men ska jag köpa det nu eller senare när roligare spel(som SSBB)kommer?köp sen i november. då har MP3 kommit och nästan smg Ok men får nog spara i några månader..Har 200 i månadspeng.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Månadslön FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.