fyfan Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 Hej kan nån hjälpa mig? Jag undrar om dom här gäng krigen varför kan man inte kriga mot dom som är blåa? Tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 ? lila och oranga och blå kan du slåss mot ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 blå?det finns väl inget gäng på SA som har blå som gäng färg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 blå?det finns väl inget gäng på SA som har blå som gäng färg. Han menar nog lila ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Loox Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Hej kan nån hjälpa mig? Jag undrar om dom här gäng krigen varför kan man inte kriga mot dom som är blåa? Tacksam för svar Det finns ju bara lila och oranga gäng man kan slåss mot men där emot inga blåa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Det finns ju visst ett gäng med blåa kläder. På uppdraget då man ska vara med i en lowrider tävling möter man dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg