Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vad jag har sett & hört så är man en kille med kalle och någon annan, långben tror jag, är detta rätt? Men iaf, lite strange game, liksom, ett spel med svärd och sånt, sen kommer plötsligen kalle in ? Wtf

Skrivet

de e ett spel som square enix(i kh1 hette de square soft) och disney har gjort tillsamans. därför finns de karaktärer från både disney å final fantasy serien ända till final fantasy X-2. ja de e kalle och långben som är dina kompanjorer efter ett tag, men de har skickats av deras kung(musse)för att hjälpa "nyckel bäraren" att rädda alla världar från "heartlessarna". man får se en prövning på heartlessarnas kraft när soras(huvudpersonen)hem ö blir slukat av mörkret och sen försvinner. men innan ön försvinner hittar sora "nycklen"(kallas keyblade). du kan uppdradera din keyblade genom spelets gång bara så du vet de. de e storyn i början av kh1. resten av spelen får du ta reda på själv.

Skrivet

ja me, i början satt ja fast på andra dagen då man skulle hämta mat och ja sa nånting ja ångrar xD : - Vilket tråkit spel. asså ja ångrar att ja sa de, nu ÄLSKAR ja spele =D

Skrivet

:o de va illa :P men jag tänkte samma sak innan jag fattade att man skulle gå till secret waterway och träffa cloud. började 1 år efter och klarade av spelet =D

• 2 veckor senare...
Skrivet

helt rätt det är ass kul jag tycker det är roligast att skjuta eld, men jag har fasnat i atlatika, jag vet inte vad man ska göra efter att ariel har visat sin samling med "människosaker". Vet nån av er vad man ska göra?

• Skapa ny...