ArgSnickare Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 hjälp jag har ett virus och mitt norton 2006 kan inte hitta det! Det gör hela bakrunden röd och det står "your privacy is in danger" i mitten och bilden länkar till en sida med reklam för nåt slags oseriöst virusskydd och det kommer upp rutor och saker hela tiden och som inte det var nog så finns det en röd liten triangel nere i i hörnet och 3 ikoner på skrivbordet! :( Snälla nån som vet vad man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 testa nod32, det pwnar. har det själv:D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
galabatorix Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 nepp det vet jag inte. det där viruset lät ruggit :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 har testat nod32! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 kaspersky är bäst av alla (norton är typ sämst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Jag har svårt att se detta framför mig... Kan du ta en screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 heter det bara kaspersky och jag kan inte ta SS för att jag e hos morsan och viruset e hos farsan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 (redigerat) Tror det, http://www.kaspersky.com/af/globalstore... Redigerat 13 Juni 2007 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 ok ska testa på fredag isåfall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.