Lavendel Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Tror den bara finns på japanska än så länge, men är det nån som vet när Pokemon dungeon 2 kommer ut i Sverige?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Den finns väl inte äns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lavendel Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Inte ute, men det ska tydligen komma ett, Pokemon Mystery Dungeon 2; Time and Darkness Exploration Team. Långt namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Det heter inte 2; det är bara att det är de andra som kommer ut. Det är två st olika spel och de heter: Pokémon Mystery Dungeon Time Exploration Team Pokémon Mystery Dungeon Darkness Exploration Team. Så nu var det utklarat :D Det kommer säkerligen att komma till Sverige men det kommer i Japan först nu i höst, alltså har det inte släppts än, så jag skulle gissa att det kommer till Sverige; om man jämför releasen på det gamla Mystery Dungeon; hösten 2008 då, alltså om 1½ år, så ha tålamod allihopa! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Det finns bilder på serebii.net. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lavendel Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 dumt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 var kan man se bilderna på spelet jag gick in på serbii.net men fattade ingen ting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 onix8:Då får du väl plugga engelska :evil: . Jag ska nu köpa det när det släpps i USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 du jag kan faktiskt mycket engelska jag är bäst i min klass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 I det vänstra hörnet finns det på serebii.net onix. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 nu vet jag jag skrev serbii.net det ska ju vara serebii.net vad dum jag är :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 nä,vem som helst kan göra så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg