Hoppa till innehåll

Vitsar


Dicecursor
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 238
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Förklara dig.

Men fan ska jag behöva förklara en vits? Skratta eller håll käften, svampet. Du är dummare än du ser ut om du vill ha en vits förklarad för dig.

 

Men förfan bli inte så jävla arg :S

 

Jag mena, ''Vad är det för skillnad PÅ EN STRUTS?''

jag menar, W00T?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var lappgubben Kyrpi som skulle upp på fjället och räkna sina renar.

När han kom upp till kåtan upptäckte han sin kollega lappgubben Sampo stå

och våldta en ren...

 

- Vo gör tu Sampo, frågade Kyrpi.

 

- Jo, je va te toktorn ikår o sa att je hatte sån värk. Tå sa toktorn att

Voltaren pruka hjälpa.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BillieJean

En gång skulle Jon ut och köra. Varje gång Jon körde över en bro så sa han: Jag heter Jon och jag kör över bron.

Dagen efter så plockade han upp en kvinnlig liftare. De körde över bron och då sa Jon: Jag heter Jon och jag kör över bron. Då sa den kvinnliga liftaren: Jag heter Knut och jag har klätt mig ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var en gång ett slut....slut. Alla går till skolan utom tam för han gick till datan

Dom var ju dåliga

 

En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand.

 

Kära Mamma och Pappa,

Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän.

Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!

Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig.

Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården).

Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst.

Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det.

Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!!

Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, ett kan knappast bli bättre!).

Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv.

Nån gång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.

 

Puss Puss

Emma

 

P.S

Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det,

- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst BillieJean

det var en gång ett slut....slut. Alla går till skolan utom tam för han gick till datan

Dom var ju dåliga

 

En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand.

 

Kära Mamma och Pappa,

Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän.

Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar - speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel!

Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig.

Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården).

Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst.

Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det.

Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!!!

Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, ett kan knappast bli bättre!).

Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv.

Nån gång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn.

 

Puss Puss

Emma

 

P.S

Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det,

- ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR!!!

 

haha :lol: den var rolig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En flicka stod vi ett stup och tittade ner och grät. Då kom det en man och frågade henne varför hon grät.

"Mina föräldrar föll just nerför stupet och dog."

"Ojoj", säger mannen medan han knäpper upp byxorna.

"Det är verkligen inte din dag idag."

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men förfan bli inte så jävla arg :S

 

Jag mena, ''Vad är det för skillnad PÅ EN STRUTS?''

jag menar, W00T?

Jag blir riktigt arg på idioter, och i detta fall dig.

Som simple sa så är poängen i vitsen att den ska vara helt ologisk och inte ha med någonting att göra, svampet.

 

Det som gjorde att folk inte tyckte den var rolig var att första meningen är så totalt fuckad att man måste läsa igenom den fyra-fem gånger innan man fattar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det för likhet mellan en blondin och en IKEA möbel?

När man kommer hem med den märker man att några skruvar är lösa när benen åker isär.

 

Vad kallar man en blondin med två hjärnceller?

Gravid.

 

Vad kallas en hjärncell i en blondins hjärna?

Turist.

 

Vad är det för likhet mellan en Orkan och en Blondin?

Först suger de, sedan tar de halva huset...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...