jonathan_94 Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Jag kan inte klara mig i Phazon Mines när jag ska fixa Grapple Beam och Power Bomb(dör alltid) :( Vet ni någon genväg eller guidesida(på svenska) för Metroid Prime? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 (redigerat) Vad jag vet ska man vara tillräkltigt bra.. ;) Men ett tips när du ska få Power-bomb är att du ska använda Wavebuster på den osynliga fienden när du står på nån av dom blåa plattorna. Grapple beam ska man ta efter Power-bomb... Redigerat 13 Juni 2007 av PowerOfDarkness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 13 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 (redigerat) Okej... Vet du någon guide-sida på svenska? Redigerat 13 Juni 2007 av jonathan_94 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zwhatsh Skrivet 5 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2007 vart är det du har fastnat?? Om du är på stället där man får Power Bomb, så kommer det en osynlig robot. Den är inte lätt. Det enda sättet att besegra den är att kolla var hans skott kommer ifrån och sen skjuta där. Det är bra att ha många livtankar annars är man körd! När man klarat den ska man använda Morph ball och rulla ner i ett hål med massa el i. En ellabyrint typ. När man klarat det, kan man spara i en port i närheten. Grapple Beam får man i rummet med ett stort torn i mitten. Man ska komma upp till toppen igenom att använda den där Morph ball switchen längst ner för att aktivera några Spider Rails typ... sen på toppen ska man använda Power bomb på en stenhög så man kommer in i en port där Grapple Beam är. Du kanske redan visste det här, men det kanske är till pytte lite hjälp iallafall... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 kan du inte engelska?? sök på google men du får nog bäst guider på gamefaqs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 9 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2007 kan du inte engelska?? sök på google men du får nog bäst guider på gamefaqs jag kan engelska men det är lättare på svenka.jag har även en guide från gamefaqs.com som hjälpt mig en bit, men jag dör alltid, ska jag skaffa fler livtankar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 23 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Har klarat det nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg