WASD Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 (redigerat) Jag letar efter ett webbspel som man spelar med webläsaren :) Kravet är att man alltid ska ha nått att göra, på te.x. Arenan & så har man rundor & måste vänta på att göra nått nytt Om jag minns rätt så är pokemon crater ett sånt här spel där man kan göra nått hela tiden, men jag letar efter nått annat. Så kan ni några bra sånna här spel? EDIT: kom och tänka på habbo & runescape, spelen ska helst vara ext-baserade Redigerat 14 Juni 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Zenchi.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 (redigerat) Zenchi.se "16 inloggade" värkar inte vara ett så stort spel men jag får väl prova :P edit: väldigt likt wow ^_^ typ samma ikoner på vapen & olika quality alltså med blåa & gröna vapen :lol: men jag gillar wow så det får +poäng, men det värkar som om man måste vänta lite på, eller så kan man köpa en HP dryck för 1 mynt, så man kan nästan göra nått hela tiden haha för 1 mynt får man visst 20 HP pot, värkar som om detta kommer bli ett bra spel Redigerat 15 Juni 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Tribalwars.se(här) Testa det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Tribalwars.se(här) Testa det ! jag har spelat det i en vecka + att man har typ pengar som går upp så man kan inte göra nått hela tiden, just nu måste jag vänta tills kl. 18:00 får att göra nått nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Ja men har du "trupper" så kan du "farma" övegivna byar och då får du resurser och du kan bygga en massa saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 ja men orka ha 100 spjut män som det tar tar 2 timmar med att gå nån stanns, jag menar att man inte ska behöva vänta på nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Dom som ligger 1:a kör 24/7 så då måste dom ju ha o göra någtot hela tiden... Ok när du bara har EN by så kanske det går lite segt;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Dom som ligger 1:a kör 24/7 så då måste dom ju ha o göra någtot hela tiden... Ok när du bara har EN by så kanske det går lite segt;) förstår inte hur man kan spela 24/7 på det men ok :wacko: få se nu om nån annan kommer med ett bra spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bling Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 gangland.nu dragonfable.com battleon.com miniclip.com/clubpenguin neopets.com jag kan fler men orkar inte skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 finns det alltid nått att göra på gangland eller måste man typ vänta? samma fråga om neopets Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Wasd, min lilla bror, man sitter ibland i fängelse i 2 min, då kan du inte göra något, annars finns det alltid ngt och göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.