minijeppe Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Jag klättrar på Klätterverket och det är skitkul, undrar om det är nån som har provat nån gång eller gör det regelbundet ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Jag klättrar på Klätterverket och det är skitkul, undrar om det är nån som har provat nån gång eller gör det regelbundet ibland? har klättrat några gånger väldigt roligt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Har också klättrat :D På två olika ställen ;D Skit skoj =) :lol: :P :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 Har testat, ser lätt ut men när man närmar sig toppen blir man ju helskraj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2007 jag tycker det är svårt att klättra, men det är samtidigt riktikt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sum Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Klättrar i Karbins klätterhall. Ganska skoj. Det är väääldigt långt ner när man väl är uppe på toppen. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2007 Har testat det när jag var yngre, och jag suger på det. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 Klättrade minst en gång i veckan förut, utövade det nästan som en sport, det är ju en sport också, men alltså... Sen skadade jag foten och kunde inte klättra på ett tag. Nu kan jag det, men har inte orkat börja igen. Jag tror att jag fortfarande är medlem i Gästrike Klätterklubb, men är inte säker. Jag klättrade iallafall i lokalen bredvid högskolan i Gävle förut, när jag höll på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Klättrar i Karbins klätterhall. Ganska skoj. Det är väääldigt långt ner när man väl är uppe på toppen. :P Haha Där har jag också klättrat ^^ En av mina kompisar går på träning där typ xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.